lista

dag är det…tisdag
Idag tycker jag om… eleonora
Idag har jag… vart hyper hela dan
Idag borde jag… sova
Idag tycker jag…  att jag borde få massa pengar!!

Förra veckan med ett ord: seg
Veckans bästa: att jag fick se snyggingen idag!
Veckans värsta: Vädret.. 
Dagens värsta känsla… blääääääää
Dagens bästa händelse… när han kollade mig i ögonen och log *dog lite då*
Dagens hiss... att jag fick månadspengen today! 
Dagens diss… Att jag inte har nå pengar så jag kan köpa en LIFpice och IPHONE 4 :'(

Idag är jag nöjd med… att jag fick bra betyg på ett prov
Idag är jag missnöjd med…vädret och kylan
Idag saknar jag… money money money och en
Idag avskyr jag…att det ska va så jävla kallt och grått
Idag älskar jag… att jag va pigg hela dan
Just nu ska jag… hoppa i säng


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0