Värdelös fredag. Ont i foten

Hejhejhej. Snygga bilder jao. Blev en hemmakväll today med mig själv och min onda fot av "personliga skäl" 
Har varit lite olydig nu igen...hehe.. Har bror min här som retas hela tiden , så tråkigt är kväll äre ju iallafall inte :-) Lite grannar är här och spelar kort oxå! Humöret är på topp fast jag inte är på fiest med mina vänner.. Imon blire hockey antingen på plats om jag får biljett annars placerar jag röven hemma hos bror min feamför TV. Inte så kul kanske men vad gör man när man inte har säsongskort?? Jaja nu ska jag se klart på Snooki & Jwoww :-)

Kommentarer
Postat av: mariabäst

dat fluff!!!!! on tha first pic ;-)

2012-09-29 @ 22:53:23
URL: http://mmbb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0