Bra kväll med bra folk

Hejsan! 
Blev en bra kväll/natt med bra folk igår! Kom hem efter skolan och somnade så får jag sms av Nora om jag vill hänga med ner på lager, klär på mig går ner till lager men det var stängt. Gick hem igen duschade och fixade mig sen åkte jag och hon till bjurs och träffade massa folk. Sen mot senare kväll drog jag, nora, erik, tomas och fredrik ut med bilen och körde runt i typ 4 timmar. Hamnade tillslut i Rättvik och kom hem runt 3 inatt. 
Det är inte så kul att åka bil men med rätt männidkor blir det askul!
 
Idag ska jag in och spendera min lördag med Caiza. Var ett bra tag sen vi umgiks! Så får se om jag sover där oxå.
Blev ett litet stopp på max.
jag o min pojk
en utav alla bilturer
ett fint skal på oss tjejer i klassen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0