bitch please

Godkväll alla fina människor där ute! 
Sitter hemma i min soffa och ska snart gosa ner mig och kolla på tv. Kommer nog somna så får se om jag går och lägger mig istället.. Saknar min pojk sjukt mycket. Nu vet ni det oxå. 
Drog in till stan efteskolan och käka på MAX sen åkte jag hem igen. Haha värt. 
Imon vet jag inte om jag åker hem efter skolan eller om jag åker till min pojk och myser. 
Tror jag ska ha mens snart oxå efter som jag äter allt jag får tag på och CHOKLAD♥♥♥♥♥♥ och jag är bitch.
Usch , hatar att jag hatar allt och alla när jag har mens/är påväg att få. Tycker synd om min omgivnig.
Har föresten färgat håret här på kvällskvisten. Röd/mörkbrunt, utväxten försvann iallafall! :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0