Åhåja åhåjaja tårara rinner i karlstad idag

VI slog fbk igår, jag och pojkvännen blev oense om vilket lag som skulle komma upp i slutspel, färjestad eller leksand. Men nu är vi sams haha..
 
Men iallafall, har nån lektion om barn så vi klipper och klistrar en massa vilket betyder hel kalabalik i klassrummet så jag satt mig i hörnet med datorn och musik. Men slutar nu och har mattematik istället! 
Idag hinner jag bara hem en snabbis och packa sen åka direkt till fredrik och va där tills jag ska klippa mig klockan 6 sen ut och springa med ida HAHAAH. Sen sover jag hos Fredrik! :-)
 
Så tråkigt att inte ha webcam som fungerar på datan så blir inte så mycket bilder..
 
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0