Grey's Anatomy

haha gud va bra jag är på att blogga , inte undra på attt jag inte har nå läsare. Men nästan varje kväll tar jag upp blogg.se för att skriva nått men slutar alltid med att jag sudda ut allt och kollar på film
 
 
Är i allafall hemma hos Fredrik, ligger i hans soffa och kollar på Grey's när han spelar. Vi är väldigt sociala i vårt förhållande, höhö.
Sover här inatt så jag får lite sovmorgon imon :) Händer väl inte så mycket förutom hockey då och massa mys med pojken. Den 16 ska mamma och pappa ha födelsedagsfest och i slutet av november drar jag nog upp till idre om jag inte stannar hemma och firar Fredrik på hans födelsedag.  Vi får se hur de blir med de :-) 
 

Nu ska jag fortsätta med de jag gjorde pusshej
en bild från balen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0