Hah gay

SAKER SOM DU ÄR JUST NU: 
[x] kär 
[] glad 
[x] trött 
[] vild 
[x] lugn 
[] nervös 
[x] uttråkad 
[] irriterad 
[] ledsen 
[] besviken 
[] arg 
[] Sjuk 
[] stressad 
[] förvirrad 
[] sårad 
[]olyckligt kär

RANDOM STUFF: 
Någon/några som förstår dig: Sara

Någon som du längtar efter: min boyfriend
Något som du längtar efter: hockeyn ikväll
Någon som du hatar: jaa
Vem kramade du senast: mamma
Vem kysste du senast: my boyfriend
Vem ringde dej senast: Ida
Vem ringde du senast: pappa
Har du några kärleksproblem: nä
Har du ätit något idag: tacogratäng
Har du gråtit idag: nä
Har du skrattat idag: aah


JAG: 
Är singel: nope
Saknar någon just nu: japp
Är rädd för att bli övergiven: Är väl alla
Svär ofta: ja
Sjunger i duschen: ibland
Morgonperson: ojojoj dethär vill vi inte prata om
Är kär i kärleken: öö va ?
Skrattar åt mina egna skämt: haha ja när ingen anna gör de
Vill ha barn: nej inte just nu
Skulle göra plastikoperation om det skulle vara ofarligt: ne

HAR DU: 
Glasögon/linser: ja
Piercingar: nej bara 8 hål i öronen
Syskon: ja
Pojk/flickvän: jaaao
Jobb: nej
För många vänner: vänner får man aldrig nog av!
Rymt hemifrån någon gång: ja
Färgat håret: ja
Bra självförtroende: nej
Sagt "jag älskar dig" till någon: ja
Varit kär: ja
Dumpat någon: tror inte de
Brutit ett ben någon gång: nej
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: kanske
Somnat gråtande: jaa alltför ofta...


BRUKAR DU: 
Titta dej själv i spegel: ja
Ha ångest: ja
Drömma mardrömmar: nej
Klä dig i svart: ibland
Hata folk: hehe ja
Lita på folk:nej

SISTA PERSONEN SOM: 
Du delade en dricka med: vetinte
Du fick sms från: Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0