måndag

Hejsan
Fredrik kom alltså efter jag hade publicerat detta inlägg och sov här. vi somna nästan direkt han kom oh sov tills pappa kom upp och sa att vi skulle åka till Leksand. Vi skjutsade hem Fredrik sen åkte jag och pappa till leksand och handlade lite. 
Fredrik skickade sms när jag var där och sa att han hade åkt till sthlm och blir där hela veckan och ska jobba. jahaaa tänkte jag och hoppas på att veckan går skitsnabbt så han kommer hem snart.
 
På torsdag har jag studiedag, då ska jag åka till min praktikplats och kolla lite och prata med dom jag ska jobba. 
Och i helgen är jag ensam hemma och då ska jag städa hos mormor sen ska jag nog sova hos fredrik hela helgen :)
Jaja, nu har jag tänt lite ljus oc sitter och äter godis framför datan. ska snart lägga mig och kolla på solsidan!
Bild i repris
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0