Så mycket känslor på en och samma gång.

Dom senaste veckorna som gått har varit jobbiga att gå igenom, välfigt jobbiga. Har varit så känlig och är i en väldigt känlig period. Blir ledsen för ingenting och är trött och sur hela tiden. Känner mig bara allmänt svart och grå både på insidan och utsidan. 
Som tex, min kile skrev att han älskade mig igår, och då, känslig som jag så började jag grina. Av glädje såklart men jag vet att han älskar mig och han har sagt/skrivit det tusen gånger förut men just igår så kom det lite tårar..
 
När jag sitter på bussen til skolan och hem sen på kvällen så är ajg helt lost, jag tänker på ALLT, ALLT som hänt dom senaste två åren, på allt jag saknar och aldrig kommer få tillbaka osvosv. Ochd et jag blir mest ledsena v att tänka på är faktist pengar. Jag hatar pengar, för utan pengar kan man inte leva... ja ni fattar ju själv att  min hjärna går på högvarv. Det här är bara lite av alla andra tusen saker. Och jag vill be om ursäkt om jag är lite frånvarande ibland mot mina vänner men det är för att jag är i en period där jag inte känner så mycket för nått..
 
Allt är bara så konstig, jag är bara så arg och trött hela tide. Det är klart att jag inte vill att det ska vara såhär. Och jag hoppas att jag snart är tillbaka på samma plats som förut. Man kan inte alltid ligga på topp.
 
 
godnatt gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0