9 timmar

Började lovet med att ligga däckad i sängen i 2 dar pga förkylning. Men pallarde mig upp ur sängen i lördags och gick till mormor och åt påskmat. Hon är bäst på att laga mat!! Sen tillbringade jag lördagskvällen med min man och hans pappa med familj från Sthlm. På söndagen lyxa vi till det o köpte en varsin pizza och bara glassade i solen hela dan. Sen på kvällen åkte jag o mina bästa tjejer till nån brygga o myste till det med massa sol, mat och skitsnack. Åkte sen hem till man och sov där igen.





Idag när jag kom hem så kom kusinvitamin upp t mig så vi har suttit o kollat på OTH i några timmar:-) Nu får vi se om jag somnar, ska upp om 3 timmar för att åka till arlanda och srn viadre till Mallis :)))





Nu blev det mycket bilder och text. Men skitsamma, kanske dyker upp lite bilder under veckan ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0