BRA DAG

Vilken underbar dag det har varit! Trots att det är söndag.. 
Vaknade vid 10 idag, var hyffsat pigg så ajg gick upp o duschade, gjorde värsta frukosten, fixade lite hemma sen gick jag ner på byn och träffa Sara. Gick i alla affärer och kollade och hittade lite saker som mamma senare köpte till mig som jag ska få i födelsedagspresent!! Vid halv 2 gick jag till herrgården och åt Brunch med familjen + mormor&morfar. Sen åkte jag hem så kom Sara som precis åkte hem och snart kommer Fredrik hit och sover här.
En bra söndag helt enkelt!
Filmen jag och Sara såg igår ´hette Frost. En barnfilm igentligen men den var superrolig!
Sitter och dricker smothie som min syster har gjort , väldigt god :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0