Bästa pappa <3

 
 
Kommer hem och hittar dom här 2 stenarna i fönstret som pappa lagt dit. Kram och glädje står det på dom :-) Pappa är så snäll, han är nog min bästa vän. Han ställer upp för mig JÄMT, han skjutsar mig fort jag behöver de, klockan kan vara 3 på natten och jag råkat missa bussen, då kommer han och hämtar mig där jag är. Nog för att de tinte händer så ofta men när de händer så kommer han fast jag inte ens bett om det. Han gör allt för att jag ska ha det så bra som möjligt.Han ser direkt när jag mår dåligt, han kommer alltid med bra tips när jag har problem. Men det värsta är att pappa har åkt på en skada för 13 år sen som fortfarande sitter i och kommer sitta i till han sista dag. Och det är så svårt att se sin pappa ha så himla ont att han inte kan göra nånting. Och att man kollar på¨när han lider men kan inget göra. Det gör så himla ont i en. Men jag vet att pappa är stark och fixar det. <3 
Jag har alltid varit pappas flicka, och kommer alltid att vara. 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0