Gott nytt år mina vänner och ovänner!

Jaha då var det 2015 då! Detta år kan man säga har innehållit allt. Herregud ja. Men man kan ju säga att jag har blivit en starkare person av allt detta. Lärt mig att uppskatta mina föräldrar mer. Dom är set bästa jag har och jag har insett nu att dom gör allt för mig. Jag har insett villa mina riktiga vänner är och jag har lärt mig att stå emot all skit man får på sig. Jag har jobbat för första gången och fått min första riktiga egna lön 👌 

Japp. Nu ligger jag här brevid min finaste skatt och kollar på han när han sover. Vi har inte heller haft det så lätt hela tiden. Men motgångar gör en stark.  Detta har gjort oss starkare. Tillsammans klarar vi allt! <3








Här är lite bilder från de senaste månaderna! 
Nu ska jag fortsätta kolla på vänner och min skatt som ligger här brevid mig ❤️
Haaaadeeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0