Virrat runt i Borlänge

Godkväll! Idag har jag äntligen efter ungefär 3-4 månader lämnat in min tele på lagning. Fredrik lagade ju den först (skärmen var spräckt) men då tappade jag den igen och efter det så har jag inte orkar lägga ner så mycket tid på att laga den. Har ju använt kusinens iPhone så jag har ju inte haft nån dålig "lånetelefon"! Men nu kände jag att det var dax att fixa min egna telefon. Så jag tog med mig min kusin till Borlänge, fick en adress och vi letade oss dit och kom fram tillslut. Blev svindyrt, måste betala allt själv oxå! Men det är det värt för jag saknar min Samsung :) 

Åt en jättegod sallad inne på kupolen oxå till lunch/middag 

Sen när vi kom tillbaka till stan fick vi vänta på bussen hem så länge så vi köpte oss en varsin varm choklad! Jättegott 

Och nu ligger jag i sängen och kollar på 24. Ska nog kolla på hockey, JVM ikväll om jag orkar hålla mig vaken :-) 
Hejdåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0