LISTA

HAR DU ?

Folköl i kylen; Nope?
Något husdjur;Ja, en katt.
Någon favoriträtt; TACOS
Puder på dig; Nej
Några framtidsplaner; Ska klara av skolan först o främst.
Någon sjukdom; Inte vad jag vet.
Gymkort; näe
Duschat idag; Yup, alldeles nyss faktiskt! 
Någon kompis som snarkar; Haha ja.
Någon vän som spelar i ett band; Vet inte..
Några mvg:n; haha näääe
Någon som förstår dig; Näe, förstår inte ens mig själv, svårt för andra att förstå då.
Något beroende; Choklad och Signe
Fikat idag; Näe, om inte de 2 kakorna jag år idag räknas dåråå
Nagellack; Nepp
Någon vän som bor i ett annat land; Nepp

VEM ? ..
Avskyr du; Många
Delar du mest minnen med; Min familj ♥ Fredrik, Sara, idaaa
Längtar du mest efter; Värmen ♥
Stör du dig på; När folk rättar mig.
Gosar du med; Ingen som vill gosa med mig
Lagar mat; Hemma? Fredrik!
Diskar; Jag, nästan alltid

VILKEN ? ..
Tidning läser du; Leksingen är typ den enda jag läser
Buss åker du oftast; Den som tar mig till skolan
Dag fyller du år; 23 feb
Årstid föredrar du; Våren och sommaren
Stad är du uppväxt i; Falun

VAD ? ..
Gör du nu; Läser bloggar
Gör dig till en bra människa; Jag är omtänksam
Gör dig till en dålig människa; Att jag är sämst på att höra av mig till folk
Vill du arbeta med; Ingen aning just nu
Är roligast just nu; Signe, för hon springer runt och leker med en ostbit
Har du på dig nu; morgonrock
Har du för smink idag; Har inte sminkat mig idag
Äger du för skor; öööh. ett par svarta 
Har du för storlek i skor; 36/37
Läser du för bok; Villig
Ska du göra nu; Gå o borsta tänderna sen sooovaaaaa, hadeeee

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0